Technologia i człowiek
Upowszechnienie technologii, zatarcie granicy między producentami i konsumentami, specjalistami i użytkownikami, współdzielenie zamiast posiadania – to tylko niektóre zjawiska należące do tzw. Gospodarki 4.0. Będzie to wymagać zwinnego zarządzania, elastyczności i łączenia ścisłej specjalizacji z szerokim, interdyscyplinarnym spojrzeniem. Jak prosto mówić o złożonych sprawach w świecie szybkich zmian i globalnych wyzwań?
Prosto o technologii
W ostatnich dziesięcioleciach technologia stała się bardziej skomplikowana, ale i bliższa człowiekowi. Zajmują się nią specjaliści coraz węższych dziedzin, a zarazem obsługują ją użytkowcy coraz mniej “techniczni”. Oni też decydują o zakupie nowych rozwiązań. Jak w takiej sytuacji dobrze sprzedać technologię? Jak mówić o niej fachowo, ale prosto – poprawnie, ale zrozumiale?
Transport przyszłości
Wraz ze zmianami na rynku energii i paliw firmy poszukują sposobów na optymalizację kosztów dostaw i podróży służbowych. Jak sprawić, by firmowy transport był bardziej ekonomiczny, a przy tym ekologiczny? Jak zelektryfikować flotę firmową? Czy samochody elektryczne zastąpią spalinowe? Czym są napędy alternatywne? Jak zmieni się życie w miastach i jak to wpływa na biznes już dziś?
Współpraca międzypokoleniowa
Praca menedżera (nie tylko w przemyśle) wymaga coraz wyższych kompetencji miękkich. Szczególnym wyzwaniem są podwładni należący do pokolenia tzw. milenialsów, których sposób myślenia, podejmowania decyzji i komunikowania się odbiega często od tego, co wydaje się naturalne ich szefom z pokolenia 40-50-latków. Wiąże się to z odmiennymi warunkami życia w okresie dorastania, ale i z innym systemem edukacji. Jak porozumiewać się z pokoleniem Y, jak nim kierować, jak z nim współpracować?
Z doświadczenia naszych ekspertów w tej dziedzinie skorzystali już między innymi:
dział handlowy firmy z branży budowlanej
organizatorzy debaty eksperckiej w dziedzinie motoryzacji
inżynierowie-programiści z międzynarodowej firmy informatycznej
organizatorzy konferencji podsumowującej wyniki projektu badawczego
Twoja firma lub organizacja też może z tego skorzystać – skontaktuj się z nami.