Komunikacja i rozwój

Osobisty kontakt nie zawsze da się zastąpić odpowiednią aplikacją – na szczęście! Empatia, umiejętność prowadzenia dialogu i podtrzymywania relacji – w tym nie zastąpią nas maszyny ani sztuczna inteligencja. Zarządzanie, uczenie, sprzedaż, obsługa klienta będą wymagały coraz wyższych kompetencji miękkich. Jak pozostać człowiekiem w otoczeniu technologii, procedur i standardów?

Komunikacja w zespole
Zespoły są bardziej różnorodne (pokoleniowo, kulturowo, światopoglądowo itd.). Stosunek do pracy i do miejsca pracy też się zmienia, a więc teorie motywacji znane wczoraj mogą okazać się niewystarczające, by kierować zespołem jutro. Jak ułatwić porozumienie w zespole? Jak zapobiegać mobbingowi, grupowemu myśleniu i innym niekorzystnym zjawiskom? Jak wykorzystać wiedzę na temat asertywności i procesu grupowego w praktycznym budowaniu zdrowego i sprawnego zespołu?

Poprawna korespondencja służbowa
Biznesowe raporty, pisma urzędowe, instrukcje i foldery dla klientów bywają pełne żargonu, a nawet błędów językowych. “Zważywszy art. 13 ust. 1 wyż. wzm. ust. organ powziął jak na wstępie”. “Finalnie będziemy supportować hardware innych vendorów, adresując problemy zgłaszane do backoffice’u przez userów”. Jak mówić poprawnie i zrozumiale, nie tracąc sensu i precyzji? Jak pisać maile do klientów i komunikaty prasowe?

Osobista skuteczność
“Ustal co chcesz robić, zacznij i nigdy nie przestawaj.” Trzy proste kroki do osiągnięcia celu – proste, ale trudniej z realizacją. Co chcesz robić? Co powinieneś robić? Jakie talenty jeszcze możesz rozwinąć? Jak znaleźć motywację? Gdzie i w jaki sposób znaleźć sojuszników dla twoich planów? Jak zbudować osobistą markę specjalisty? Jak krok po kroku zaplanować to, co chcesz osiągnąć? Jak zorganizować swoją pracę?

Z doświadczenia naszych ekspertów w tej dziedzinie korzystali już między innymi:

  osoby wydające decyzje administracyjne w urzędzie

  dział marketingu firmy z branży elektronicznej

   osoby wdrażające nowe produkty w branży ubezpieczeniowej

  jeden z wiodących ośrodków badania opinii publicznej

 

Twoja firma lub organizacja też może z tego skorzystać – skontaktuj się z nami.